Tertipu foto di media sosial, lelaki dan wanita berkelahi di tengah jalan


Sepasang lelaki dan wanita berkelahi di tengah jalan di salah satu bandar di China, gara-gara saling menggunakan gambar palsu di laman sosial media.

Aksi mereka dirakam oleh seorang pejalan kaki yang tidak dikenali, dan dimuat naik ke dunia maya.

Dari perbualan mereka dapat diketahui bahawa kedua-duanya kecewa apabila melihat penampilan satu sama lain yang berbeza dengan yang mereka lihat di dunia maya.

"Saya memukulmu, jadi kenapa? Lihatlah seperti apa penampilanmu, dan kamu menunjuk jari pada saya!" kata wanita itu, seperti dipetik dari Shanghaiist, Jumaat (24/7/2015).

Lelaki itu kemudian mengambil telefon bimbit miliknya dan menunjukkan kepada seorang pejalan kaki. "Dengar. Saya dijemput untuk bertemu dengan seorang rakan dalam talian. Lihatlah bagaimana dia kelihatan di depanku, kemudian lihatlah foto ini," katanya.

"Anda (penonton) menjadi hakim. Apakah ini saya? Bukankah ini saya?" tanya wanita itu.

Dia kemudian menuduh lelaki itu berbohong kepadanya. "Kamu yang berbohong padaku, bajingan!"

Saat perang mulut diantara keduanya memuncak, si lelaki menolak wanita itu hingga jatuh terlentang. Dia kemudian berjalan meninggalkan wanita itu.

Sementara si wanita nampak memarahi orang yang menonton perkelahiannya. "Apa yang kamu lihat? Kamu tidak membantu sama sekali," jeritnya sebelum beranjak pergi.



Sumber: Tribunnews.com

No comments:

Post a Comment