Lelaki ini sudah lakukan seks dengan 1000 buah kereta

Edward Smith (mirror.co.uk)

Washington : Edward Smith selama lebih dari 45 tahun sudah tidur hampir 1,000 ` kekasihnya ` . Namun, hanya satu yang merupakan wanita dan selebihnya kereta .


Lelaki berusia 62 tahun dari Yelm , Washington , Amerika Syarikat, itu mempunyai gangguan mechaphile , yakni secara seksual tertarik dengan mesin. Biasanya, Smith menaklukan Mustang, Jaguar, bahkan helikopter .

Smith pertama kali tertarik dengan mesin di usia remaja yakni 15 tahun. Kemudian ia berhubungan seks dengan ratusan kenderaan seminggu sekali. Smith mengatakan ia tak pernah tertarik dengan lelaki mahupun wanita. Tapi, saat ini ia komited dengan kekasih jangka panjangnya yakni Vanilla , Volkwagen Beetle yang dibelinya 30 tahun lalu.

Seperti dilapor Mirror, ahad ( 13/10/2013 ) , Smith hanya berhubungan seks dengan seorang wanita one night stand di San Francisco. Tapi, itu memberi kesan kecil pada dirinya.

Smith pernah berhubungan seks dengan Opal GT 1973 yang dinamakan Cinnamon dan Ford Ranger 1193 yang diberi nama Splash . Tapi, Vanilla merupakan satu- satunya yang disukai Smith, hatchback berwarna putih.

"Ketika saya memeluk Vanilla , ada tenaga yang kuat yang berasal dari dia. Saya akan mengatakan ini sangat memuaskan tapi sedikit melankolik kerana saya tahu dia tak boleh bercakap dengan saya. Tapi secara keseluruhan, saya tahu dia merasa apa yang saya rasakan dan sengit .

"Jika ada yang terjadi padanya , saya lebih dari patah hati, " ujar Smith .

Rasa cintanya dengan Vanilla tak boleh didedahkan. Namun, ia tak pernah malu mengakuinya kerana ia begitu cinta dengan Vanilla .

" Ada sesuatu tentang dia yang tak boleh saya ungkapkan sepenuhnya pada tahap emosional kecuali itu sangat kuat dan sangat tulus. Saya tak pernah malu atau canggung. Saya tak pernah mempersoalkan diri saya, saya hanya mencintainya .. "

Dia ingat pertama kali berpelukan dan berciuman dengan model James Bond, Aston Martin sebelum akhirnya kehilangan ` keperjakaannya ` dengan VW Beetle tetangganya.

Sebelum Vanilla , ia mempunyai hubungan lima tahun dengan Victoria , VW Beetle 1969. Tapi, ia mengakui kebanyakan kereta yang pernah ` berhubungan seks ` dengannya merupakan milik orang asing atau ada di ruang pamer kereta . Smith tak pernah berkeinginan mengubah hidupnya . Ia menegaskan bahawa dirinya tidak sakit.

"Saya tahu beberapa orang akan melihatnya sebagai suatu yang aneh, tapi ada banyak hal- hal aneh di dunia ini. Saya tidak menyakiti siapa pun dan saya tidak berniat untuk menyakiti siapa pun ," ujarnya.

liputan6.com

No comments:

Post a Comment