Model ini tumbuk penunjuk perasaan bogel di Paris Fashion week


 Ada kejadian menarik semasa Paris Fashion week yang diadakan pada Khamis ( 26/ 9) lalu. seorang model, Hollie - May Saker menumbuk seorang penunjuk perasaan bogel semasa sedang melakukan catwalk.

Seperti dilaporkan oleh E ! Online, penunjuk perasaan bogel dari kumpulan Femen itu dipenuhi oleh tulisan -tulisan yang menuntut agar para model bersikap selektif sehingga tidak terjerumus menjadi ' pelacur fashion ' .

Walau demonstran itu naik ke pentas, namun para model berusaha profesional. Namun Hollie - May mulai emosi saat salah seorang pendemo memegang tangannya dan berusaha menaikkan skirt yang dikenakan model asal Britain itu .


" Kerana dia pegang tanganku dan menaikkan skirtku , aku menarik tangangku lagi dan menumbuknya di sekitar hidungnya. AKu sangat marah, tapi aku tahu bahawa aku tetap profesional, makanya aku terus berjalan walau aku tahu aku sedikit lancang ," ungkapnya ketika diwawancara Liverpool Echo .

Selain itu, dia juga sempat mengungkapkan isi hatinya melalui jejaring sosial. Hollie - May mendedahkan bahawa dia kesal kerana pertunjukannya batal gara- gara aksi tak beradab yang dilakukan para feminis.


kapanlagi.com

No comments:

Post a Comment