Kesian Kak Nasha

belek2 Kosmo Online jap tdi terpandang lak tajuk ni

"Nasha cedera dalam kes rompakan"

dgn laju2nya aku klik tajuk tu. dah agak dah, nasha yg dimaksudkn tu Nasha Aziz heheeee aku memang peminat Nasha Aziz heh.

menurut Kosmo Online nasha kerugian RM40,ooo apabila wang tunai dan barang berharga miliknya dilarikan penjenayah dipercayai warga Indonesia...hampeh betul

kejadian tersebut berlaku di persimpangan lampu isyarat di Jln Persiaran Ampang Hilir, KL.

sabar ye Nasha..40k tu memang banyak tpi yg lebih penting nyawa tu selamat. semoga penjenayah tu ditangkap dgn kadar segera.

aku memang hangin ngan pendatang haprak yg tak sedar dek untung. klu nak kerja buat cara nk kerja, jgn jdi penjenayah pulak...SIALLLLLL

sumber: Kosmo Online


cam xcaya dia dh berusia 40 tahun

13 comments:

  1. Semakin hari semakin lawa pulak Nasha Aziz ni..

    ReplyDelete
  2. memang la sebab xKAWEN lg..ok aku ulang TAK KAWEN lg..memang body ok..

    cuba ko kawen...
    cepatt kawenn Nashaaa...


    aku suka tgk jue aziz lg pd nasha nie..hahaha

    ReplyDelete
  3. RELEVAN:

    ye betul3 huhuhu

    ..............................................................................

    HUSZ:

    huishh kawen pon klu pndai jga body tetap solid gak heheeeeee

    aku suka tgk megan fox hahaha

    ReplyDelete
  4. mcm mana la gayanya Nasha menjerit minta tolong eh...sure lemah lembut jer kan...huhuhu...

    sabar jer la...semua ini dugaan... :)

    jom ke APA KATA HATI pulak,
    TERAPI MINDA

    ReplyDelete
  5. minat gak ngan minah ni walaupon bakat belakon tu kurengg sikit.. hehe..

    tapi, aku tak kesah dia cantik! adoi!

    ReplyDelete
  6. CEROI:

    aku pon hangin gak nih..tpi bkn semua la..yg wat dajal tu je lah

    ...........................................................................

    NABILAH:

    ntahlah..xleh nk bayang hehe
    yela dugaan..yg penting nyawa selamat

    ......................................................................

    SEKSI BANI:

    belakon pon hebat gak tu..penah menang awrd

    dia mmg cantik

    ReplyDelete
  7. sgt banyak kerugiannya..

    ReplyDelete
  8. ATT:

    hmmmm....duit dia byk lg tu

    ReplyDelete
  9. duit sape??duit zamani a.k.a redning kerrr:pbak sikit,nk mam a&w

    ReplyDelete
  10. duit akak nasha laa...kt oversea tu mna ada a&w..wekk

    ReplyDelete
  11. ohoooo..igt wet abg red:pxpe2..mkn kt kL nnti:p

    ReplyDelete