Polis Angkasa Gaban

malam tdi dh xde apa nak buat aku dok layan2 redtube youtube. cari2..tengok2 video klip & ntah apa2 lg...tak tau pulak macam mana..buleh pulak aku terjumpa ngan superhero pujaan kanak2 pd satu ketika dulu...

tak lain tak bukan

GABANNNNN hahaha



bgi korang yg lahir akhir 70an & 80an mesti penah tengok & minat ngan citer ni ye tak? huhu ini salah satu citer yg paling aku minat dulu2..penah ponteng ngaji semata-mata nk tgk citer nih hehe.

ingat lgi tak trademark citer nih??

"gaban z potong dua"

"gaban akan bertukar dlm masa 0.05 saat. mari kita ikuti dlm gerak prlahan"

"tarik gaban ke ruang angkasa setann"

MUAHAHAHAHAAHA

best btol zaman tu..byk citer2 jepun yg best..suria baja hitam, cybercops, tomatoman,
ultraman ace dan byk lgi lah...

nape tv skrng xnak siarkn citer gaban ni ek

mimi...awek gaban yg bleh brtukar jd burung comel

naga gaban

makuu ...geng budak2 jahat...bapak penjahatnya kat belakang sana, namanya don horror klu tak silap

...............................................

10 comments:

  1. alien:

    yeah tomatotomatotomatomatok

    ReplyDelete
  2. aki:

    otomen ace la besttttt...

    ReplyDelete
  3. red ~ huhu..masa nie aku drjah brpe tah..tapi nie la antara my feveret superhero selepas flashman, suria pekasa hitam(eh yeke nie? main belasah je)..siap tuang ngaji lg..hahahaha..

    redtube red? hmmmmmmmmm....wajib kawen!!!

    ReplyDelete
  4. husz:

    wohohohhoooo

    hahahaaa salah bukak laaaaaaaaaa..
    ko mesti penah tgk niiii..tu yg tau pasal redtube kannnnnnn hahah

    ReplyDelete
  5. husz ~ eh..kesitu pula..tak payah la nak perangkap aku wahai abg red oii..

    aku tau benda nie dr cyber cafe ok..teruk betol laa sapa yg bukak tue..iskkkkk...

    ReplyDelete
  6. dri cc..yeke...yeke..hehe

    biasala tu..kt cc

    budak2 pon dh pandai tgk yg bukan2.. tn punya cc peduli apa..asal duit masuk sudahh

    ReplyDelete
  7. tarik nafas laju2....sensing lengan sampai ke siku..siap sedia red..aku nak sekeh nie..hahahaha

    (i'm innocent ok)
    c[=

    ReplyDelete
  8. nh kepala..sekeh laaaaa...huauahahahaa

    ReplyDelete