opera sang bara


i'm just a little bit caught in the middle
life is a maze and love is a riddle
i dont know where to go i can't do it alone i've tried
and i don't know why...


ini adalah part of lirik lagu lenka-the show. aku bukan apa, bila dengar je lagu ni akan mengingatkan aku pada seorang kawan. lirik lgu tu xde kena mengena pon saje je..huhuh

sebabnya 1st time aku kenal dia dulu secara tetiba aku terdengar lagu nih. so, sebab itulah kalau teringatkan dia aku pasang je lagu the show nih.

dah hampir setahun kenal. aku dapati dia seorang yg baik, ambil berat hal kawan2 & err rasanya dah banyak kali juga kena marah ngan dia nih...huhauhauah.

emm..you..harap persahabatan ini terus berkekalan..insyaAllah.

ok..dah lah....aku bukannya rajin sangat nak menulis

tajuk xde kena mengena ngan entri...saje suka2 letak tajuk tu

pape pon meh layan lgu the show nih



adios......

5 comments:

  1. bagus la kalo da saling memahami....hehehhe

    ReplyDelete
  2. err jgn igt kelain lak boh

    ReplyDelete
  3. ehemm2....sape kawan tuh?
    xnk tnjuk gmbar ker???
    huhuhu...boleh jdi kawan jugak :)

    ReplyDelete
  4. arin:

    sape?...biarla sape pon...
    xyah gmbr2...ooo nk jdi kawan bleh jer

    ReplyDelete
  5. lagu ni comel..

    tp, aku tak paham die cite pasal ape..

    :D

    ReplyDelete