Kata mereka

ok meh kita tgk apa kata selebriti2 hollywood tentang org arab & yahudi.
hmm korang nilaikn sendiri.

"org arab adalah sumber terorisme di dunia yg ada sekrg ini. mereka menyerang org tanpa menyeksakan satu org pon. saya harap israel menghancurkn mereka"
~tom cruise

"kedua-duanya, baik israel mahu pon palestin, salah. mereka perlu hentikan perang ini"
~will smith

"bangsa arab & islam bukn teroris. dunia harus bersatu melawan israel"
~angelina jolie

"bangsa arab hanya parasit di dunia ini & mereka harus ditumpas habis"
~richard gere

"zionis adalah sumber kehancuran. saya berharap saya bisa melawan mereka"
~mel gibson

"cuba pelajari sejenak sejarah yahudi & anda akan mengetahui siapa sebenarnya teroris"
~al pacino

"kemanusiaan akan dpt ditegakkan di dunia jika negara isarel sudah berdiri"
~dustin hoffman

"jika bangsa arab kuat, mereka akan menghancurkan dunia. maka sekarang kita harus menghancurkan mereka"
~keenu reeves

"bangsa arab lebih hina dri binatang & kita yahudi adalah terpilih. Tak ada lgi pertanyaan tentang hal itu"
~harrison ford


pi/es: tetap layan gak filem2 hollywood

13 comments:

  1. suka pendapat alpacino..

    jolie best

    keanu reeves dengan harrison ford ni nak kena lempang?

    ReplyDelete
  2. aku suka entry nih
    ko letak la banyak sikit
    aku nak tahu juga brad pitt kata apa
    aku suka pendapat al-pacino


    maaflah kalau lari topik tapi nak minta tolong kamu vote entry saya yang bernombor 19 di blog www.denaihati.com

    lebih mudah nak faham sila click entry ini dan harap sudilah vote entry no 19 saya tu..

    terima kasih yer n promotelah dkt member2 sama suruh vote entry saya

    ReplyDelete
  3. yuki:

    ok meh kita sama2 lempang

    ReplyDelete
  4. hans:

    tak jumpa apa kata brad pitt..xde kata apa2 kot

    ReplyDelete
  5. erm..ngah tggu je ni..

    ReplyDelete
  6. ford tu prasan jer...mnci ahhh diorg nih...jolie,,,nnti dtg msia meh la singgah umh..mna tau nk amek arin bt adopted daughter ke :) leh g hollywood

    ReplyDelete
  7. arin:

    biar je la arin..lantak dorng lah..

    heh angie tu kira bagus gak la

    ReplyDelete
  8. skang ni, mereka ni amek tau ke pasal dunia..??

    ke bz blakon jek..??

    haha!!

    ReplyDelete
  9. Clint Eastwood tak ada kata apa2 ke red?

    ReplyDelete
  10. relevan:

    eastwood diam seribu bahasa..xkata ape pon

    ReplyDelete
  11. nini:

    tak tau la...sibuk cri duit gamaknya..

    ReplyDelete